Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3822
Назва: КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК НОВА ПАРАДИГМА РЕЗУЛЬТАТІВ ОСВІТИ
Інші назви: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 10 листопада 2022 року)
Автори: Груба, Т. Л.
Морожан, Є. З.
Ключові слова: компетентнісний підхід до вивчення української мови
вивчення української мови
парадигма результатів освіти
системи освіти в Україні
навчання
предметні компетентності
компетентнісний підхід
Дата публікації: 2022
Видавництво: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Українсько-польське наукове видавництво «Liha-Pres»
Бібліографічний опис: Груба Т. Л. Компетентнісний підхід до вивчення української мови як нова парадигма результатів освіти / Т. Г. Груба, Є. З. Морожан // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (10 листоп. 2022 р., м. Рівне) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2022. – С. 117-121.
Короткий огляд (реферат): Реформування системи освіти в Україні, впровадження нових підходів до навчання, затвердження Державних стандартів, поява Концепції «Нова українська школа» змінюють результати навчання, орієнтують вчителів на формування ключових і предметних компетентностей. Так, на запровадження компетентнісного підходу націлює Концепція Нової української школи, в якій зазначається, що «знання та вміння, взаємопов'язані з ціннісними орієнтирами учня, формують його життєві компетентності, потрібні для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://doi.org/10.5281/zenodo.8032258
https://doi.org/10.36059/978-966-397-278-7-30
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3822
Розташовується у зібраннях:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У XXI СТОЛІТТІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
megu.rovno.uaвсе науки (79 тезисов)_2022__-117-121.pdfКомпетентнісний підхід до вивчення української мови як нова парадигма результатів освіти434.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.