Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3824
Title: EXPERIENTIAL LEARNING AND SELF-DIRECTED LEARNING AS KEY PILLARS OF ENTREPRENEURIAL EDUCATION=НАВЧАННЯ НА ДОСВІДІ ТА САМОСТІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК КЛЮЧОВІ СТОПИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ОСВІТИ
Other Titles: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 10 листопада 2022 року)
Authors: Morris, T.H. Dr
Preedy, S. Dr
Keywords: навчання
самостійне навчання
Experiential
self-directed learning
entrepreneurial education
education
освіта
підприємницька освіта
ELT
SDLT
Issue Date: 2022
Publisher: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Українсько-польське наукове видавництво «Liha-Pres»
Citation: Morris T.H. Dr. Experiential learning and self-directed learning as key pillars of entrepreneurial education / T.H. Dr Morris, S. Dr Preedy // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (10 листоп. 2022 р., м. Рівне) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2022. – С. 108-112.
Abstract: In this paper we will apply reflexive dialogical practice methodology in order to explore the place of Experiential Learning Theory (ELT) and Self-Directed Learning Theory (SDLT) in Entrepreneurial Education (EE). Specifically, this paper presents an intersection of expertise from both the entrepreneurship and education disciplines, in order to explore the challenges and opportunities of employing both ELT and SDLT in EE.
URI: https://doi.org/10.5281/zenodo.8032258
https://doi.org/10.36059/978-966-397-278-7-28
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3824
Appears in Collections:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У XXI СТОЛІТТІ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
megu.rovno.uaвсе науки (79 тезисов)_2022__-108-112.pdfExperiential learning and self-directed learning as key pillars of entrepreneurial education290.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.