Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3824
Назва: EXPERIENTIAL LEARNING AND SELF-DIRECTED LEARNING AS KEY PILLARS OF ENTREPRENEURIAL EDUCATION=НАВЧАННЯ НА ДОСВІДІ ТА САМОСТІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК КЛЮЧОВІ СТОПИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ОСВІТИ
Інші назви: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 10 листопада 2022 року)
Автори: Morris, T.H. Dr
Preedy, S. Dr
Ключові слова: навчання
самостійне навчання
Experiential
self-directed learning
entrepreneurial education
education
освіта
підприємницька освіта
ELT
SDLT
Дата публікації: 2022
Видавництво: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Українсько-польське наукове видавництво «Liha-Pres»
Бібліографічний опис: Morris T.H. Dr. Experiential learning and self-directed learning as key pillars of entrepreneurial education / T.H. Dr Morris, S. Dr Preedy // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (10 листоп. 2022 р., м. Рівне) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2022. – С. 108-112.
Короткий огляд (реферат): In this paper we will apply reflexive dialogical practice methodology in order to explore the place of Experiential Learning Theory (ELT) and Self-Directed Learning Theory (SDLT) in Entrepreneurial Education (EE). Specifically, this paper presents an intersection of expertise from both the entrepreneurship and education disciplines, in order to explore the challenges and opportunities of employing both ELT and SDLT in EE.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://doi.org/10.5281/zenodo.8032258
https://doi.org/10.36059/978-966-397-278-7-28
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3824
Розташовується у зібраннях:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У XXI СТОЛІТТІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
megu.rovno.uaвсе науки (79 тезисов)_2022__-108-112.pdfExperiential learning and self-directed learning as key pillars of entrepreneurial education290.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.