Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3824
Назва: | EXPERIENTIAL LEARNING AND SELF-DIRECTED LEARNING AS KEY PILLARS OF ENTREPRENEURIAL EDUCATION=НАВЧАННЯ НА ДОСВІДІ ТА САМОСТІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК КЛЮЧОВІ СТОПИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ОСВІТИ |
Інші назви: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 10 листопада 2022 року) |
Автори: | Morris, T.H. Dr Preedy, S. Dr |
Ключові слова: | навчання самостійне навчання Experiential self-directed learning entrepreneurial education education освіта підприємницька освіта ELT SDLT |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Українсько-польське наукове видавництво «Liha-Pres» |
Бібліографічний опис: | Morris T.H. Dr. Experiential learning and self-directed learning as key pillars of entrepreneurial education / T.H. Dr Morris, S. Dr Preedy // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (10 листоп. 2022 р., м. Рівне) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2022. – С. 108-112. |
Короткий огляд (реферат): | In this paper we will apply reflexive dialogical practice methodology in order to explore the place of Experiential Learning Theory (ELT) and Self-Directed Learning Theory (SDLT) in Entrepreneurial Education (EE). Specifically, this paper presents an intersection of expertise from both the entrepreneurship and education disciplines, in order to explore the challenges and opportunities of employing both ELT and SDLT in EE. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://doi.org/10.5281/zenodo.8032258 https://doi.org/10.36059/978-966-397-278-7-28 https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3824 |
Розташовується у зібраннях: | ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У XXI СТОЛІТТІ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
megu.rovno.uaвсе науки (79 тезисов)_2022__-108-112.pdf | Experiential learning and self-directed learning as key pillars of entrepreneurial education | 290.17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.