Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3824
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMorris, T.H. Dr-
dc.contributor.authorPreedy, S. Dr-
dc.date.accessioned2023-06-19T08:09:44Z-
dc.date.available2023-06-19T08:09:44Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationMorris T.H. Dr. Experiential learning and self-directed learning as key pillars of entrepreneurial education / T.H. Dr Morris, S. Dr Preedy // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (10 листоп. 2022 р., м. Рівне) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2022. – С. 108-112.en_US
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.5281/zenodo.8032258-
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.36059/978-966-397-278-7-28-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3824-
dc.description.abstractIn this paper we will apply reflexive dialogical practice methodology in order to explore the place of Experiential Learning Theory (ELT) and Self-Directed Learning Theory (SDLT) in Entrepreneurial Education (EE). Specifically, this paper presents an intersection of expertise from both the entrepreneurship and education disciplines, in order to explore the challenges and opportunities of employing both ELT and SDLT in EE.en_US
dc.publisherМіжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Українсько-польське наукове видавництво «Liha-Pres»en_US
dc.subjectнавчанняen_US
dc.subjectсамостійне навчанняen_US
dc.subjectExperientialen_US
dc.subjectself-directed learningen_US
dc.subjectentrepreneurial educationen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectпідприємницька освітаen_US
dc.subjectELTen_US
dc.subjectSDLTen_US
dc.titleEXPERIENTIAL LEARNING AND SELF-DIRECTED LEARNING AS KEY PILLARS OF ENTREPRENEURIAL EDUCATION=НАВЧАННЯ НА ДОСВІДІ ТА САМОСТІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК КЛЮЧОВІ СТОПИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ОСВІТИen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 10 листопада 2022 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У XXI СТОЛІТТІ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
megu.rovno.uaвсе науки (79 тезисов)_2022__-108-112.pdfExperiential learning and self-directed learning as key pillars of entrepreneurial education290.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.