Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3827
Title: | ТЕХНОЛОГІЇ ІНТЕРНЕТ РЕЧЕЙ В ОСВІТІ |
Other Titles: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 10 листопада 2022 року) |
Authors: | Юскович-Жуковська, В. І. Лотюк, Ю. Г. Соловей, Л. Я. |
Keywords: | формування світового цифрового суспільства цифрове суспільство технології інтернет речей освіта здобувачі вищої освіти інформаційно-комунікаційні технології цифрові навички освітній процес екосистема IoT концепція IoT інструменти Інтернет речей застосування ІоТ в освіті |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Українсько-польське наукове видавництво «Liha-Pres» |
Citation: | Юскович-Жуковська В. І. Технології інтернет речей в освіті / В. І. Юскович-Жуковська, Ю. Г. Лотюк, Л. Я. Соловей // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (10 листоп. 2022 р., м. Рівне) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2022. – С. 99-101. |
Abstract: | Формування світового цифрового суспільства обумовило, зокрема, розвиток новітніх технологій в освіті. Здобувачі вищої освіти набувають електронні знання та цифрові навички, що значно підвищує рівень їх самореалізації, як майбутніх спеціалістів. Фахівець цифрового суспільства – це не лише професіонал у своїй предметній галузі, а й користувач сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. |
URI: | https://doi.org/10.5281/zenodo.8032258 https://doi.org/10.36059/978-966-397-278-7-25 https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3827 |
Appears in Collections: | ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У XXI СТОЛІТТІ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
megu.rovno.uaвсе науки (79 тезисов)_2022__-99-101.pdf | Технології інтернет речей в освіті | 435.31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.