Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/388
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Матвійчук Руслан | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-24T08:40:14Z | - |
dc.date.available | 2018-04-24T08:40:14Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.isbn | 978-966-7359-75-1 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/388 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено вплив засобів фізичного виховання на профілактику порушень зору в процесі фізкультурно-оздоровчої діяльності молодших школярів. Охарактеризовано специфіку бінокулярного зору. Визначено зміст і технологію попередження порушень зору у молодших школярів засобами фізичного виховання. Доведено ефективність використання спеціальних зорових ігор для вдосконалення зорових функцій в групах продовженого дня. // Іn the article the influence of physical education on prevention of visual impairment in the process of sports and recreation activities of younger students is investigated. The specifics of binocular vision is characterized. The content and technology to prevent violations of younger schoolboys means of physical education is defined. The efficiency of special visual games use on improvement visual function in day care groups is proved. | en_US |
dc.publisher | Збірник студентських наукових праць. - № 1 (3). - Частина 1. - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 323 с. - С. 229-235. | en_US |
dc.subject | Фізичне виховання, порушення зору, школяр, технологія. | en_US |
dc.subject | Physical education, visual disturbances, student, technology. | en_US |
dc.title | ПРОФІЛАКТИКА ПОРУШЕННЯ ЗОРУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Збірник студентських наукових праць. 2015. № 1 (3). |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Студентська стаття - Матвійчук .pdf | 673.6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.