Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3986
Назва: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ШКІЛЬНОЇ ІСТОРІЇ ТА ПЕРШИХ ПІДРУЧНИКІВ ПОЧАТКУ ХХ ст.
Інші назви: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції 19 травня 2023 року
Автори: Кампо, О. О.
Левдер, А. І.
Ключові слова: розвиток шкільної історії
перші підручники початку ХХ ст.
освітні заклада
шкільна історія початку ХХ ст.
українізація початкової школи
створення перших національних підручників
українська історія
Проект єдиної школи на Вкраїні
національна школа
Дата публікації: 2023
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Кампо О. О. Особливості розвитку шкільної історії та перших підручників початку ХХ ст. / О. О. Кампо, А. І. Левдер // Актуальні питання історії України, всесвітньої історії та методик їх викладання : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 19 трав. 2023 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2023. – С. 152-154.
Короткий огляд (реферат): ХХ ст. виявилось найбільш плідним у розвитку й творенні історії як навчальної дисципліни освітніх закладів. Цей процес здійснювався поступово. Характерною особливістю шкільної історії початку ХХ ст. було те, що вона розвивалася в контексті тих змін, що відбувались в освіті взагалі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3986
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ, ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ ТА МЕТОДИК ЇХ ВИКЛАДАННЯ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbirnuk_materialiv_konferencii_2023-152-154.pdfОсобливості розвитку шкільної історії та перших підручників початку ХХ ст.741.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.