Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4042
Назва: ТЕСТУВАННЯ ЯК ЗАСІБ КОНТРОЛЮ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА ОСНОВІ АУДІЮВАННЯ У СТАРШІЙ ШКОЛІ ЗЗСО
Інші назви: Збірник тез виступів учасників студентської науково-практичної конференції, 2023 року, 18 травня, м. Рівне
Автори: Попов, А. О.
Ключові слова: вивчення іноземної мови
іноземна мова
англомовна лексична компетентність
старша школа
лінгводидактичні тексти
сучасна лінгвістика
Дата публікації: 2023
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Попов А. О. Тестування як засіб контролю англомовної лексичної компетентності на основі аудіювання у старшій школі ЗЗСО / Попов А. О. // Актуальні проблеми сучасної філології та лінгводидактика : зб. тез доп. учасників наук.-практ. конф. (м. Рівне, 18 травня 2023 р.) / упор. Л. М. Овдійчук, Л. Є. Брильова ; Міжнар. економ-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука. – Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2023. – С. 63-66.
Короткий огляд (реферат): Контроль є невід'ємною частиною будь-якої системи вивчення іноземної мови. На відміну іншомовної освіти, де метою є формування навичок і вмінь мовлення іноземною мовою, завдання контролю полягає насамперед у визначенні та оцінці рівня їхнього розвитку. Основна мета контролю в процесі вивчення іноземної мови – управління цим процесом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4042
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ФІЛОЛОГІЇ ТА ЛІНГВОДИДАКТИКИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МЕГУ_Збірник тез студентської конференції_18.05.23.-63-66.pdfТестування як засіб контролю англомовної лексичної компетентності на основі аудіювання у старшій школі ЗЗСО539.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.