Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4082
Title: STEM-ОСВІТА ТА ЇЇ МОЖЛИВОСТІ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Other Titles: Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 2-3 травня 2023 року)
Authors: Чемерик, І. О.
Keywords: STEM-освіта
молодші школярі
початкова школа
початкова освіта
початкові класи
Нова українська школа
дослідницькі уміння
властивості STEM-проєктів
етапи розробки STEM-проєкту
комунікативність
творчість
STEM-уроки
STEM-thinking
навички критичного мислення
Issue Date: 2023
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Чемерик І. О. STEM-освіта та її можливості щодо формування дослідницьких умінь молодших школярів / І. О. Чемерик // Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 2-3 трав. 2023 р.). - Рівне : МЕГУ, 2023. - С. 273-277.
Abstract: Однією з інновацій в контексті питання розвитку дослідницьких компетентностей учнів початкових класів є запровадження елементів STEM-освіти. Актуальність застосування STEM-елементів у навчально-дослідницькій діяльності Нової української школи аргументована можливістю допомогти учням молодшого шкільного віку стати новаторами, цілеспрямованими, надійними, творчими учасниками команди суспільства та країни вцілому. Система STEM-освіти вчить молодших школярів жити в реальному швидкозмінному світі, вміти реагувати на зміни, бути творчою особистістю.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4082
Appears in Collections:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК_ПО_2023_7.05.2023-273-277.pdfSTEM-освіта407 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.