Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4082
Title: | STEM-ОСВІТА ТА ЇЇ МОЖЛИВОСТІ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ |
Other Titles: | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 2-3 травня 2023 року) |
Authors: | Чемерик, І. О. |
Keywords: | STEM-освіта молодші школярі початкова школа початкова освіта початкові класи Нова українська школа дослідницькі уміння властивості STEM-проєктів етапи розробки STEM-проєкту комунікативність творчість STEM-уроки STEM-thinking навички критичного мислення |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Чемерик І. О. STEM-освіта та її можливості щодо формування дослідницьких умінь молодших школярів / І. О. Чемерик // Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 2-3 трав. 2023 р.). - Рівне : МЕГУ, 2023. - С. 273-277. |
Abstract: | Однією з інновацій в контексті питання розвитку дослідницьких компетентностей учнів початкових класів є запровадження елементів STEM-освіти. Актуальність застосування STEM-елементів у навчально-дослідницькій діяльності Нової української школи аргументована можливістю допомогти учням молодшого шкільного віку стати новаторами, цілеспрямованими, надійними, творчими учасниками команди суспільства та країни вцілому. Система STEM-освіти вчить молодших школярів жити в реальному швидкозмінному світі, вміти реагувати на зміни, бути творчою особистістю. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4082 |
Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_ПО_2023_7.05.2023-273-277.pdf | STEM-освіта | 407 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.