Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4093
Title: | ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОГО ІНКЛЮЗИВНОГО СЕРЕДОВИЩА НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ |
Other Titles: | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 2-3 травня 2023 року) |
Authors: | Примак, А. А. |
Keywords: | інклюзивне середовище Нова українська школа толерантність толерантна людина tolerans процес терпимості педагогічна толерантність інклюзивне навчання педагогіка інклюзивної освіти формування толерантності діти з особливими освітніми потребами |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Примак А. А. Формування толерантного інклюзивного середовища Нової української школи / А. А. Примак // Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 2-3 трав. 2023 р.). - Рівне : МЕГУ, 2023. - С. 229-232. |
Abstract: | Сучасний стан речей в нинішньому суспільстві, розвитку культури, після карантинному та воєнному часі потребує значних зусиль для розвитку моральних цінностей, високого рівня свідомості, гнучкості, почуття такту та справедливості до оточуючих. Саме ці чинники є основними у формуванні толерантного соціуму, виходячи з цього можна стверджувати, що формування толерантного суспільства і є пріоритетним завдання сучасного педагога. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4093 |
Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_ПО_2023_7.05.2023-229-232.pdf | Формування толерантного інклюзивного середовища Нової української школи | 399.22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.