Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4094
Title: | ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ЯК ОДИН ІЗ ПРИНЦИПІВ У РОБОТІ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
Other Titles: | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 2-3 травня 2023 року) |
Authors: | Ксінчук, В. Ю. |
Keywords: | початкова школа початкова освіта молодші школярі діти з особливими освітніми потребами інклюзія система освіти |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Ксінчук В. Ю. Особистісно орієнтований підхід як один із принципів у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в початковій школі / В. Ю. Ксінчук // Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 2-3 трав. 2023 р.). - Рівне : МЕГУ, 2023. - С. 224-229. |
Abstract: | Входження України в єдиний європейський простір зумовлюють ряд змін щодо організації навчання і виховання дітей з особливими потребами в початковій школі. Чимало дітей потребують до себе вкрай особливого підходу, а особливо спеціально створеного освітнього середовища. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4094 |
Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_ПО_2023_7.05.2023-224-229.pdf | Особистісно орієнтований підхід як один із принципів у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в початковій школі | 414.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.