Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4094
Назва: | ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ЯК ОДИН ІЗ ПРИНЦИПІВ У РОБОТІ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
Інші назви: | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 2-3 травня 2023 року) |
Автори: | Ксінчук, В. Ю. |
Ключові слова: | початкова школа початкова освіта молодші школярі діти з особливими освітніми потребами інклюзія система освіти |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Ксінчук В. Ю. Особистісно орієнтований підхід як один із принципів у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в початковій школі / В. Ю. Ксінчук // Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 2-3 трав. 2023 р.). - Рівне : МЕГУ, 2023. - С. 224-229. |
Короткий огляд (реферат): | Входження України в єдиний європейський простір зумовлюють ряд змін щодо організації навчання і виховання дітей з особливими потребами в початковій школі. Чимало дітей потребують до себе вкрай особливого підходу, а особливо спеціально створеного освітнього середовища. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4094 |
Розташовується у зібраннях: | ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_ПО_2023_7.05.2023-224-229.pdf | Особистісно орієнтований підхід як один із принципів у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в початковій школі | 414.04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.