Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4118
Title: | ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ДОДАТКІВ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ТАБЛИЦЬ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ |
Other Titles: | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 2-3 травня 2023 року) |
Authors: | Царук, К. В. |
Keywords: | електронні додатки математика в 2 класі методи навчання математики електронні додатки таблиця множення Speedymind LLC сучасні технології Нова українська школа |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Царук К. В. Використання електронних додатків для вивчення таблиць множення і ділення / К. В. Царук // Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 2-3 трав. 2023 р.). - Рівне : МЕГУ, 2023. - С. 143-146. |
Abstract: | Учні починають вивчати арифметичні дії множення і ділення у 2 класі. Без знання таблиць напам’ять дитині буде складно йти в ногу з програмою вивчення математики. Однак швидкий темп та нецікаві методи навчання можуть зменшити бажання вивчати не тільки таблиці, а й математику взагалі. Учні не хочуть просто повторювати приклади на множення і ділення, вважають це нудним заняттям і навіть покаранням. Багато батьків теж згадують процес вивчення таблиць як «зазубрювання», аж поки не буде ідеального результату. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4118 |
Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_ПО_2023_7.05.2023-143-146.pdf | Використання електронних додатків для вивчення таблиць множення і ділення | 413.26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.