Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4147
Title: РОЗВИТОК У ДІТЕЙ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ ЗАСОБОМ ОСВІТНІХ ВЕБ-КВЕСТІВ
Other Titles: Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 2-3 травня 2023 року)
Authors: Ковальчук, О. С.
Keywords: читання
веб-квест
початкова школа
початкова освіта
молодші школярі
НУШ
Нова українська школа
Issue Date: 2023
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Ковальчук О. С. Розвиток у дітей інтересу до читання засобом освітніх веб-квестів / О. С. Ковальчук // Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 2-3 трав. 2023 р.). - Рівне : МЕГУ, 2023. - С. 37-40.
Abstract: У наш час дуже актуальна інклюзивна освіта, як нова система освітніх послуг, яка працює за принципом забезпечення права на освіту дітей, на отримання її за місцем проживання, що передбачає в умовах загальноосвітньої школи, навчання дитини з особливими освітніми потребами. Виховний і розвивальний вплив на дітей з особливими освітніми потребами здійснюється тоді, коли книга допомагає розвивати емоції дитини, у неї виникає потреба замислитися, коли виховується та навчається, але в ігровій формі: приховано, вміло, ненав’язливо, легко та з гумором, дитині буде цікавіше навчатися. Деякі вчені вважають, що широке та ефективне впровадження інноваційної методики веб-квестів, сприяє підвищенню якості освітнього процесу, зацікавленості учнів та вчителів.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4147
Appears in Collections:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК_ПО_2023_7.05.2023-37-40.pdfРозвиток у дітей інтересу до читання засобом освітніх веб-квестів401.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.