Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/416
Title: РОЗРОБКА СУЧАСНОЇ ВЕБ-ОРІЄНТОВАНОЇ СИСТЕМИ НА ПЛАТФОРМІ ASP.NET MVC ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Authors: Говєнко, К.
Keywords: Вивчення англійської мови, патерни для формування навичок, платформа ASP.NET MVC, технологія AJAX.
English learning, patterns to build skills, ASP.NET MVC platform, AJAX technology.
Issue Date: 2015
Publisher: Збірник студентських наукових праць. - № 1 (3). - Частина 2. - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 273 с. - С. 97-102.
Abstract: У статті досліджено методи вивчення іноземної мови. Проаналізовано систему патернів, яка забезпечує формування навиків побудови речень. Реалізовано інструментальний підхід, який дозволяє підвищити ефективність вивчення структурних компонентів англійської мови. Використано передові технології платформи ASP.NET MVC, застосування яких дозволяє істотно підвищити якість навчального процесу. Запропоновано нові інноваційні підходи для вдосконалення процесу вивчення англійської мови. // In the article the methods of learning a foreign language are investigated. The system of patterns that provides skills building of forming sentences is analyzed. The paper realized instrumental approach that improves the efficiency study of structural components of English. The paper used advanced technology platform ASP.NET MVC, the application of which can significantly improve the quality of the learning process. The new innovative approaches to improve the process of learning English are proposed. The methods can be successfully used in the study of any foreign language.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/416
ISBN: 978-966-7359-75-1
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2015. № 1 (3).

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Говєнко.pdf602.04 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.