Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4174
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавчук, Ю.-
dc.date.accessioned2023-09-19T11:56:05Z-
dc.date.available2023-09-19T11:56:05Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСавчук Ю. Особливості використання образу людини з інвалідністю у рекламі / Ю. Савчук // Збірник студентських наукових праць / ред. кол. : В. І. Борейко, В. В. Золяк, Ю. Г. Лотюк та ін. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. Степана Дем`янчука, 2020. - Вип. 2 (14) . - С. 148-157.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4174-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано рекламні кампанії світових брендів із використанням образу людини з інвалідністю. Визначено цілі, функції та завдання реклами. досліджено переваги та недоліки рекламних проектів-аналогів із використанням образу людини з інвалідністю, які стали конкуре-нтноспроможними на рекламному ринку. = The article analyzes the brands advertising campaign using the image of a person with disabilities. The goals, functions and tasks of advertising are defined. the advantages and disadvantages of advertising projects-analogues using the image of a person with a disability, which have become competitive in the advertising market, have been studied.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectобраз людини з інвалідністюen_US
dc.subjectкомерційна рекламаen_US
dc.subjectсоціальна рекламаen_US
dc.subjectсоціальні групиen_US
dc.subjectаудиторіяen_US
dc.subjectthe image of a person with a disabilityen_US
dc.subjectcommercial advertisingen_US
dc.subjectsocial advertisingen_US
dc.subjectsocial groupsen_US
dc.subjectaudienceen_US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОБРАЗУ ЛЮДИНИ З ІНВАЛІДНІСТЮ У РЕКЛАМІen_US
dc.title.alternativeЗбірник студентських наукових працьen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2020. Вип. 2 (14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК 14 РЕД 2021-148-157.pdfОсобливості використання образу людини з інвалідністю у рекламі994.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.