Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4175
Title: РОЛЬ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ У СУЧАСНОМУ МЕДІАПРОСТОРІ
Other Titles: Збірник студентських наукових праць
Authors: Макалюк, О.
Полюхович, О.
Keywords: social advertising
regulation
formation of public opinion
social projects
change of behavioral
соціальна реклама
регулювання
формування громадської думки
соціальні проекти
зміна поведінкової моделі
Issue Date: 2020
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Макалюк О. Роль соціальної реклами у сучасному медіапросторі / О. Макалюк, О. Полюхович // Збірник студентських наукових праць / ред. кол. : В. І. Борейко, В. В. Золяк, Ю. Г. Лотюк та ін. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. Степана Дем`янчука, 2020. - Вип. 2 (14) . - С. 142-147.
Abstract: У статті проаналізовано стан соціальної реклами в Україні та перспективи її розвитку. Розглянуто основні проблеми, що стосуються становлення соціальної реклами як самостійного елементу загальної соціальної політики держави. Визначено способи формування громадської думки. = The article analyzes the state of social advertising in Ukraine and the prospects for its development. The main problems concerning the formation of social advertising as an independent element of the general social policy of the state are considered. The ways of formation of public opinion are determined.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4175
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2020. Вип. 2 (14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК 14 РЕД 2021-142-147.pdfРоль соціальної реклами у сучасному медіапросторі665.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.