Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4179
Назва: | ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ОБ’ЄКТ ДІАГНОСТИКИ |
Інші назви: | Збірник студентських наукових праць |
Автори: | Штиба, І. Г. |
Ключові слова: | педагогічна діяльність діагностика учителі учні аспекти педагогічної діяльності pedagogical activity diagnostics teachers students aspects of pedagogical activity |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Штиба І. Г. Педагогічна діяльність як об’єкт діагностики / І. Г. Штиба // Збірник студентських наукових праць / ред. кол. : В. І. Борейко, В. В. Золяк, Ю. Г. Лотюк та ін. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. Степана Дем`янчука, 2020. - Вип. 2 (14) . - С. 118-124. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито сутність педагогічної діагностики як системи методів і засобів вивчення професійного рівня вчителя. Проаналізовано сутність понять «педагогічна діагностика», «діагностична діяльність» як сучасних наукових феноменів. Виокремлено та обґрунтовано основні завдання педагогічної діагностики. Проаналізовано основні підходи до діагностування освітнього процесу, які є детермінантами створення різних структур діяльності вчителя. Розкрито аспекти педагогічної діяльності (управлінська, педагогічна, психологічна). Охарактеризовано педагогічну діяльність як систему управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів. Проаналізовано підходи до структурування діяльності вчителя. = The article reveals the essence of pedagogical diagnostics as a system of methods and means for studying the professional level of a teacher. The essence of the concepts «pedagogical diagnostics», «diagnostic activity» as modern scientific phenomena is analyzed. The main tasks of pedagogical diagnostics are identified and substantiated. The main approaches to diagnosing the educa-tional process, which are the determinants of the creation of various structures of the teacher's activity, are analyzed. The aspects of pedagogical activity (managerial, pedagogical, psychological) are revealed. The pedagogical activity is chara-cterized as a control system of the educational and cognitive activity of students. The approaches to structuring the teacher's activity are analyzed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4179 |
Розташовується у зібраннях: | Збірник студентських наукових праць. 2020. Вип. 2 (14) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК 14 РЕД 2021-118-124.pdf | Педагогічна діяльність як об’єкт діагностики | 667.07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.