Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/417
Назва: | СТВОРЕННЯ САЙТУ «ВИХОВНА РОБОТА ФАКУЛЬТЕТУ КІБЕРНЕТИКИ МЕГУ ІМ. АКАД. С. ДЕМ’ЯНЧУКА» В СЕРЕДОВИЩІ CMS JOOMLA 2.5 |
Автори: | Довганич Андрій |
Ключові слова: | Сайт, структура сайту, зміст сайту, модулі сайту. Site, site structure, site content, modules. |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Збірник студентських наукових праць. - № 1 (3). - Частина 2. - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 273 с. - С. 103-108. |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджено особливості процесу проектування структури та змісту сайту виховної роботи факультету. Означено основні функції сайту: представницьку, освітню, виховну, інформаційну, комунікативну та рекламну. Встановлено, що сайт виховної роботи факультету має виконувати функції корпоративного. Вибрано та інтегровано у сайт такі необхідні модулі, насамперед, модуль авторизації та реєстрації, модуль пошуку по сайту, опитування, календар, 3D слайд-шоу, прогноз погоди, статистику сайту. // In the article the features of the design of the structure and content of the site about educational work of the faculty is learned. It is noted the main features of the site: representational, educational, educational, information, communication and advertising. It is established that the educational work of the faculty site has to serve as a corporate website. It is selected and integrated into the website the necessary modules, especially authorization and registration module, site search module, polls, calendar, 3D slideshows, weather forecast, we map site stat. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/417 |
ISBN: | 978-966-7359-75-1 |
Розташовується у зібраннях: | Збірник студентських наукових праць. 2015. № 1 (3). |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Студентська стаття - Довганич.pdf | 603.98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.