Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4183
Назва: МЕТОДИКА РОБОТИ НАД ПОМИЛКАМИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ
Інші назви: Збірник студентських наукових праць
Автори: Пальчевська, О. В.
Ключові слова: Mathematics
technique
mistake
an explanation
teacher
математика
методика
помилка
пояснення
учитель
Дата публікації: 2020
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Пальчевська О. В. Методика роботи над помилками під час вивчення математики в початкових класах / О. В. Пальчевська // Збірник студентських наукових праць / ред. кол. : В. І. Борейко, В. В. Золяк, Ю. Г. Лотюк та ін. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. Степана Дем`янчука, 2020. - Вип. 2 (14). - С. 73-81
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено основні принципи роботи учнів над помилками під час вивчення математики у початковій школі та обґрунтовано причини їх виникнення. Зазначено, що вчитель повинен належно організувати аналіз допущеної помилки для її попередження. Крім того, забезпечити виконання вимог Державного стандарту початкової загальної освіти; під час оцінювання письмових робіт керуватися вимогами методичних рекомендацій щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи. Визначено, що основним завданням педагога, який викладає математику у початковій школі, є сформувати міцні навички додавання і віднімання, множення та ділення. Подано рекомендації щодо роботи над помилками та шляхи вдосконалення навчального процесу на уроках математики. = The article investigates the basic principles of students' work on mistakes during the study of mathematics in primary school and substantiates the reasons for their occurrence. It is stated that the teacher must properly organize the analysis of the mistake to prevent it. In addition, to ensure compliance with the requirements of the State Standard of Primary General Education; when evaluating written works to be guided by the requirements of methodical recommendations on control and evaluation of educational achievements of primary school students. It is determined that the main task of a teacher who teaches mathematics in primary school is to form strong skills of addition and subtraction, multiplication and division. Recommendations for working on errors and ways to improve the learning process in mathematics lessons are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4183
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2020. Вип. 2 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК 14 РЕД 2021-73-81.pdfМетодика роботи над помилками під час вивчення математики в початкових класах666.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.