Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4184
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛюмах, І. П.-
dc.date.accessioned2023-09-20T06:47:30Z-
dc.date.available2023-09-20T06:47:30Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛюмах І. П. Формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів / І. П. Люмах // Збірник студентських наукових праць / ред. кол. : В. І. Борейко, В. В. Золяк, Ю. Г. Лотюк та ін. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. Степана Дем`янчука, 2020. - Вип. 2 (14). - С. 65-72.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4184-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано актуальність проблеми формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів. Проаналізовано термінологічні дефініції понять «інформатичні компетентності», «інформатичні компетентності вчителів початкових класів». Зазначено та охарактериовано відмінності між поняттями «інформаційна компетентність» й «інформатична компетентність», визначено їх змістову сутність. Виокремлено та обґрунтовано стадії формування інформатичних компетентностей (становлення, активного розвитку, саморозвитку). Окреслено низку педагогічних чинників ефективності формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів. Визначено та обґрунтовано педагогічні умови, що сприяють формуванню інформатичних компетентностей майбутніх вчителів початкових класів в умовах закладу вищої освіти. = The urgency of the problem formation of computer competences at future primary school teachers is substantiated in the article. Terminological definitions of the concepts «information competences», «information competences of primary school teachers» are analyzed. The differences between the concepts of «information competence» and «informative competence» are noted and characterized, their semantic essence is determined. The stages of formation of information competencies (formation, active development, self-development) are singled out and substantiated. A number of pedagogical factors efficiency of formation about computer competences of future teachers of initial classes are outlined. The pedagogical conditions that contribute to the formation of information competencies at future primary school teachers in a higher education institution are identified and substantiated.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectінформатичні компетентностіen_US
dc.subjectмайбутні вчителі початкової школиen_US
dc.subjectінформаційні комп’ютерні технологіїen_US
dc.subjectcompetenceen_US
dc.subjectinformative competencesen_US
dc.subjectfuture primary school teachersen_US
dc.subjectinformation computer technologiesen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ ІНФОРМАТИЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВen_US
dc.title.alternativeЗбірник студентських наукових працьen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2020. Вип. 2 (14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК 14 РЕД 2021-65-72.pdfФормування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів660.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.