Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4185
Назва: ДІЛЯНКА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЯК ЗАСІБ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З ПРИРОДОЮ
Інші назви: Збірник студентських наукових праць
Автори: Клімчук, Д, О.
Ключові слова: preschoolers
plot
preschool institution
work in nature
acquaintance with nature
дошкільники
ділянка
заклад дошкільної освіти
праця в природі
ознайомлення з природою
Дата публікації: 2020
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Клімчук Д. О. Ділянка закладу дошкільної освіти як засіб ознайомлення дітей з природою / Д. О. Клімчук // Збірник студентських наукових праць / ред. кол. : В. І. Борейко, В. В. Золяк, Ю. Г. Лотюк та ін. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. Степана Дем`янчука, 2020. - Вип. 2 (14). - С. 52-58.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито важливість праці в природі дітей дошкільного віку. Обґрунтовано значення ділянки закладу дошкільної освіти (ЗДО) як засобу ознайомлення дітей з природою: сприятливе середовище для розвитку мови i мислення дітей; умова здiйснення сенсорного виховання; засіб формування образiв рiдної природи; сприятливi умови для фiзичного розвитку дітей. Виокремлено і охарактеризовано структурнi компоненти ділянки ЗДО. Обґрунтовано гiгiєнiчнi і педагогiчнi вимоги до озеленення дiлянки закладу дошкільної освіти. Подано методичні рекомендації щодо послідовності праці дітей на ділянці. Наведено фрагмент консультації для батьків на тему: «Працюємо на дачній ділянці разом». = The article reveals the importance of work in nature for preschool children. The importance of the site of the preschool educational institution as a means of acquainting children with nature is substantiated: a favorable environment for the development of children's language and thinking; condition of realization of sensory education; means of forming images of native nature; favorable conditions for the physical development of children. The structural components of the ZDO section are singled out and characterized. Hygienic and pedagogical requirements for landscaping of the preschool education site are substantiated. Methodical recommendations on the sequence of work of children on the site are given. There is a fragment of a consultation for parents on the topic: «We work in the country together».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4185
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2020. Вип. 2 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК 14 РЕД 2021-52-58.pdfДілянка закладу дошкільної освіти як засіб ознайомлення дітей з природою665.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.