Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4201
Назва: | СПЕЦИФІКА ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ ОСВІТИ |
Інші назви: | SPECIFICS OF FUTURE UKRAINIAN LANGUAGE AND LITERATURE TEACHER’S LITERARY STUDY TRAINING IN CONDITIONS OF EDUCATION DIGITALIZATION |
Автори: | Овдійчук, Л. М. Оvdiichuk, L. M. |
Ключові слова: | вчитель української мови та літератури літературознавчі дисципліни дитяча література MOODLE ZOOM хмарні технології комунікаційна складова дистанційного курсу діджиталізація Literary Study disciplines cloud technologies communication component digitalization |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Умань: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини; Видавництво "Візаві" |
Бібліографічний опис: | Овдійчук Л. М Специфіка літературознавчої підготовки майбутнього учителя української мови та літератури в умовах діджиталізації освіти / Л. М. Овдійчук // Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. праць / МОН України, Уманський держ. пед. уні-т імені Павла Тичини. - Умань : Візаві, 2020. - Вип. 2 (22). - С. 116-125. |
Короткий огляд (реферат): | У статті теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено застосування цифрових технологій у процесі літературознавчої підготовки. Розкрито специфіку використання програм MOODLE, ZOOM, хмарних технологій під час вивчення літературознавчих дисциплін, зокрема, предмета «Дитяча література». Репрезентовано дистанційний курс, з’ясовано особливості викладання дисципліни з використанням програми ZOOM в умовах карантину, запровадженого у зв’язку з пандемією COVID-19. На основі анкетування студентів зроблено висновок про позитивні та негативні аспекти онлайн навчання та можливості його удосконалення. = Higher education is in a state of reformation at the content and activity levels, which has been reflected in renewal of educational programs, curricula, the introduction of individual learning directions and digitalization of learning, which has replaced informatization and computerization. Today, a common phenomenon in universities is the creation of a digital environment (e-courses, libraries, repositories), installation of MOODLE, ZOOM programs, development of these programs by teachers and students at the level of users and formation of all participants’ information and communication competence. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4201 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи кафедри української мови та літератури |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2020-219575-Текст статті-496812-1-10-20201218.pdf | СПЕЦИФІКА ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ ОСВІТИ | 572.84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.