Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4201
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Овдійчук, Л. М. | - |
dc.contributor.author | Оvdiichuk, L. M. | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-03T11:14:09Z | - |
dc.date.available | 2023-10-03T11:14:09Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Овдійчук Л. М Специфіка літературознавчої підготовки майбутнього учителя української мови та літератури в умовах діджиталізації освіти / Л. М. Овдійчук // Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. праць / МОН України, Уманський держ. пед. уні-т імені Павла Тичини. - Умань : Візаві, 2020. - Вип. 2 (22). - С. 116-125. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4201 | - |
dc.description.abstract | У статті теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено застосування цифрових технологій у процесі літературознавчої підготовки. Розкрито специфіку використання програм MOODLE, ZOOM, хмарних технологій під час вивчення літературознавчих дисциплін, зокрема, предмета «Дитяча література». Репрезентовано дистанційний курс, з’ясовано особливості викладання дисципліни з використанням програми ZOOM в умовах карантину, запровадженого у зв’язку з пандемією COVID-19. На основі анкетування студентів зроблено висновок про позитивні та негативні аспекти онлайн навчання та можливості його удосконалення. = Higher education is in a state of reformation at the content and activity levels, which has been reflected in renewal of educational programs, curricula, the introduction of individual learning directions and digitalization of learning, which has replaced informatization and computerization. Today, a common phenomenon in universities is the creation of a digital environment (e-courses, libraries, repositories), installation of MOODLE, ZOOM programs, development of these programs by teachers and students at the level of users and formation of all participants’ information and communication competence. | en_US |
dc.publisher | Умань: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини; Видавництво "Візаві" | en_US |
dc.subject | вчитель української мови та літератури | en_US |
dc.subject | літературознавчі дисципліни | en_US |
dc.subject | дитяча література | en_US |
dc.subject | MOODLE | en_US |
dc.subject | ZOOM | en_US |
dc.subject | хмарні технології | en_US |
dc.subject | комунікаційна складова дистанційного курсу | en_US |
dc.subject | діджиталізація | en_US |
dc.subject | Literary Study disciplines | en_US |
dc.subject | cloud technologies | en_US |
dc.subject | communication component | en_US |
dc.subject | digitalization | en_US |
dc.title | СПЕЦИФІКА ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ ОСВІТИ | en_US |
dc.title.alternative | SPECIFICS OF FUTURE UKRAINIAN LANGUAGE AND LITERATURE TEACHER’S LITERARY STUDY TRAINING IN CONDITIONS OF EDUCATION DIGITALIZATION | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Наукові роботи кафедри української мови та літератури |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2020-219575-Текст статті-496812-1-10-20201218.pdf | СПЕЦИФІКА ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ ОСВІТИ | 572.84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.