Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4201
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОвдійчук, Л. М.-
dc.contributor.authorОvdiichuk, L. M.-
dc.date.accessioned2023-10-03T11:14:09Z-
dc.date.available2023-10-03T11:14:09Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationОвдійчук Л. М Специфіка літературознавчої підготовки майбутнього учителя української мови та літератури в умовах діджиталізації освіти / Л. М. Овдійчук // Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. праць / МОН України, Уманський держ. пед. уні-т імені Павла Тичини. - Умань : Візаві, 2020. - Вип. 2 (22). - С. 116-125.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4201-
dc.description.abstractУ статті теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено застосування цифрових технологій у процесі літературознавчої підготовки. Розкрито специфіку використання програм MOODLE, ZOOM, хмарних технологій під час вивчення літературознавчих дисциплін, зокрема, предмета «Дитяча література». Репрезентовано дистанційний курс, з’ясовано особливості викладання дисципліни з використанням програми ZOOM в умовах карантину, запровадженого у зв’язку з пандемією COVID-19. На основі анкетування студентів зроблено висновок про позитивні та негативні аспекти онлайн навчання та можливості його удосконалення. = Higher education is in a state of reformation at the content and activity levels, which has been reflected in renewal of educational programs, curricula, the introduction of individual learning directions and digitalization of learning, which has replaced informatization and computerization. Today, a common phenomenon in universities is the creation of a digital environment (e-courses, libraries, repositories), installation of MOODLE, ZOOM programs, development of these programs by teachers and students at the level of users and formation of all participants’ information and communication competence.en_US
dc.publisherУмань: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини; Видавництво "Візаві"en_US
dc.subjectвчитель української мови та літературиen_US
dc.subjectлітературознавчі дисципліниen_US
dc.subjectдитяча літератураen_US
dc.subjectMOODLEen_US
dc.subjectZOOMen_US
dc.subjectхмарні технологіїen_US
dc.subjectкомунікаційна складова дистанційного курсуen_US
dc.subjectдіджиталізаціяen_US
dc.subjectLiterary Study disciplinesen_US
dc.subjectcloud technologiesen_US
dc.subjectcommunication componenten_US
dc.subjectdigitalizationen_US
dc.titleСПЕЦИФІКА ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ ОСВІТИen_US
dc.title.alternativeSPECIFICS OF FUTURE UKRAINIAN LANGUAGE AND LITERATURE TEACHER’S LITERARY STUDY TRAINING IN CONDITIONS OF EDUCATION DIGITALIZATIONen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри української мови та літератури

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020-219575-Текст статті-496812-1-10-20201218.pdfСПЕЦИФІКА ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ ОСВІТИ572.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.