Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4203
Назва: Особливості вивчення мемуаристики на засадах інтеграції у процесі підготовки майбутніх учителів української мови та літератури
Інші назви: Peculiarities of memoirs study on the basis of integration in the process of training future teachers of Ukrainian Language and Literature
Автори: Овдійчук, Л. М.
Оvdiichuk, L. M.
Ключові слова: Future teachers of Ukrainian Language and Literature
memoirs
integration study
integration and literary competence
майбутні вчителі української мови та літератури
мемуаристика
інтеграційне вивчення
інтеграційно-літературознавча компетентність
Дата публікації: 2020
Видавництво: Science and Education a New Dimension
Бібліографічний опис: Овдійчук Л. М Особливості вивчення мемуаристики на засадах інтеграції у процесі підготовки майбутніх учителів української мови та літератури / Л. М. Овдійчук // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, VIII (95), Issue: 239, 2020 Nov. - P. 37-39.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано наукові дослідження про мемуаристику як жанр та розкрито важливість літератури «nonfiction» як джерела і засобу вивчення біографії письменника. Обумовлено наукові засади інтеграційного вивчення мемуарної спадщини митця, спогадів про нього, визначено ціннісне значення листів, щоденників, спогадів, документів для майбутніх учителів української мови та літератури. Репрезентовано авторську методику вивчення біографічних першоджерел з теми «Джозеф Конрад як особистість» на основі міждисциплінарної інтеграції на рівні змісту й на діяльнісному рівні. Доведено ефективність такого підходу у формуванні інтеграційно-літературознавчої компетентності. = Scientific researches on memoirs as a genre have been analyzed in the article and the significance of «non fiction» literature as a source and means of studying the biography of a writer has been revealed. The scientific principles of integration study of the artist’s memoir heritage, memories about him have been determined as well as the value of letters, diaries, memories, documents for the future teachers of Ukrainian Language and Literature. The author’s method of studying authentic sources of biography on the topic «Joseph Conrad as a personality» has been represented on the basis of interdisciplinary integration at the content and activity levels. The effectiveness of such approach in the formation of integration and literary competence has been proved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4203
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи кафедри української мови та літератури

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2020-ped_psy_viii_239_95-37-39.pdfОсобливості вивчення мемуаристики на засадах інтеграції у процесі підготовки майбутніх учителів української мови та літератури898.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.