Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4203
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОвдійчук, Л. М.-
dc.contributor.authorОvdiichuk, L. M.-
dc.date.accessioned2023-10-03T11:45:01Z-
dc.date.available2023-10-03T11:45:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationОвдійчук Л. М Особливості вивчення мемуаристики на засадах інтеграції у процесі підготовки майбутніх учителів української мови та літератури / Л. М. Овдійчук // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, VIII (95), Issue: 239, 2020 Nov. - P. 37-39.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4203-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано наукові дослідження про мемуаристику як жанр та розкрито важливість літератури «nonfiction» як джерела і засобу вивчення біографії письменника. Обумовлено наукові засади інтеграційного вивчення мемуарної спадщини митця, спогадів про нього, визначено ціннісне значення листів, щоденників, спогадів, документів для майбутніх учителів української мови та літератури. Репрезентовано авторську методику вивчення біографічних першоджерел з теми «Джозеф Конрад як особистість» на основі міждисциплінарної інтеграції на рівні змісту й на діяльнісному рівні. Доведено ефективність такого підходу у формуванні інтеграційно-літературознавчої компетентності. = Scientific researches on memoirs as a genre have been analyzed in the article and the significance of «non fiction» literature as a source and means of studying the biography of a writer has been revealed. The scientific principles of integration study of the artist’s memoir heritage, memories about him have been determined as well as the value of letters, diaries, memories, documents for the future teachers of Ukrainian Language and Literature. The author’s method of studying authentic sources of biography on the topic «Joseph Conrad as a personality» has been represented on the basis of interdisciplinary integration at the content and activity levels. The effectiveness of such approach in the formation of integration and literary competence has been proved.en_US
dc.publisherScience and Education a New Dimensionen_US
dc.subjectFuture teachers of Ukrainian Language and Literatureen_US
dc.subjectmemoirsen_US
dc.subjectintegration studyen_US
dc.subjectintegration and literary competenceen_US
dc.subjectмайбутні вчителі української мови та літературиen_US
dc.subjectмемуаристикаen_US
dc.subjectінтеграційне вивченняen_US
dc.subjectінтеграційно-літературознавча компетентністьen_US
dc.titleОсобливості вивчення мемуаристики на засадах інтеграції у процесі підготовки майбутніх учителів української мови та літературиen_US
dc.title.alternativePeculiarities of memoirs study on the basis of integration in the process of training future teachers of Ukrainian Language and Literatureen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри української мови та літератури

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020-ped_psy_viii_239_95-37-39.pdfОсобливості вивчення мемуаристики на засадах інтеграції у процесі підготовки майбутніх учителів української мови та літератури898.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.