Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4204
Назва: | ЗАСТОСУВАННЯ СТРАТЕГІЙ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У ПРОЦЕСІ ІНТЕГРОВАНОГО ВИВЧЕННЯ ІСТОРИКО-ЛІТЕРАТУРНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІМИ УЧИТЕЛЯМИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ |
Інші назви: | APPLICATION OF CRITICAL THINKING STRATEGIES IN THE PROCESS OF INTEGRATED STUDY OF HISTORICAL AND LITERARY DISCIPLINES BY FUTURE TEACHERS OF THE UKRAINIAN LANGUAGE AND LITERATURE |
Автори: | Овдійчук, Л. М. Оvdiichuk, L. M. |
Ключові слова: | майбутні вчителі української мови та літератури інтегроване вивчення історико-літературні дисципліни мультимедійна презентація «Письменник як особистість» критичне читання «тонкі і товсті» запитання бортовий журнал графічні систематизатори Future teachers of Ukrainian language and literature integrated study historical and literary dis-ciplines multimedia presentation “The Writer as a Personality” critical reading “thin and thick” questions log keeping graphic systematizers |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Polish journal of science |
Бібліографічний опис: | Овдійчук Л. М Застосування стратегій критичного мислення у процесі інтегрованого вивчення історико-літературних дисциплін майбутніми учителями української мови та літератури / Л. М. Овдійчук // Polish journal of science. - 2020. - № 32. - 47-51. |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено основні стратегії критичного мислення під час інтегрованого вивчення історико-літературних курсів майбутніми вчителями української мови та літератури: «тонкі і товсті запитання», рефлексія, створення графічних систематизаторів, ведення бортового журналу. Авторка статті репрезентує власний досвід застосування наведених вище методів та прийомів навчання й позитивні результати фор-мування критичного мислення студентів, які представлено у понятійних схемах. Обумовлено можливості впровадження авторської методики у практику викладання історії української літератури у закладах вищої освіти на основі електронної медіатеки презентацій «Письменник як осо-бистість» на Googl-диску та статей з цієї теми й обґрунтовано доцільність видання авторського посібника. = The article determines the main strategies of critical thinking during the integrated study of historical and literary courses by future teachers of the Ukrainian language and literature: “thin and thick” questions, reflection, making graphic systematizers, log keeping. The author of the article represents her own experience of applying the above mentioned methods and techniques of teaching and the positive results of formation of students’ critical thinking, which are presented in the conceptual schemes. The possibilities of introduction of the author's technique in to practice of teaching history of Ukrainian liter-ature in higher educational institutions on the basis of electronic media library of presentations “The Writer as a Personality” on the Google-disk and articles on this topic are stipulated and the expediency of publishing the author's manual is substantiated. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4204 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи кафедри української мови та літератури |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2020-POLISH-JOURNAL-OF-SCIENCE-№32-2020-VOL.-2-47-51.pdf | ЗАСТОСУВАННЯ СТРАТЕГІЙ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У ПРОЦЕСІ ІНТЕГРОВАНОГО ВИВЧЕННЯ ІСТОРИКО-ЛІТЕРАТУРНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІМИ УЧИТЕЛЯМИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ | 575.66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.