Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4204
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОвдійчук, Л. М.-
dc.contributor.authorОvdiichuk, L. M.-
dc.date.accessioned2023-10-03T11:55:24Z-
dc.date.available2023-10-03T11:55:24Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationОвдійчук Л. М Застосування стратегій критичного мислення у процесі інтегрованого вивчення історико-літературних дисциплін майбутніми учителями української мови та літератури / Л. М. Овдійчук // Polish journal of science. - 2020. - № 32. - 47-51.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4204-
dc.description.abstractУ статті визначено основні стратегії критичного мислення під час інтегрованого вивчення історико-літературних курсів майбутніми вчителями української мови та літератури: «тонкі і товсті запитання», рефлексія, створення графічних систематизаторів, ведення бортового журналу. Авторка статті репрезентує власний досвід застосування наведених вище методів та прийомів навчання й позитивні результати фор-мування критичного мислення студентів, які представлено у понятійних схемах. Обумовлено можливості впровадження авторської методики у практику викладання історії української літератури у закладах вищої освіти на основі електронної медіатеки презентацій «Письменник як осо-бистість» на Googl-диску та статей з цієї теми й обґрунтовано доцільність видання авторського посібника. = The article determines the main strategies of critical thinking during the integrated study of historical and literary courses by future teachers of the Ukrainian language and literature: “thin and thick” questions, reflection, making graphic systematizers, log keeping. The author of the article represents her own experience of applying the above mentioned methods and techniques of teaching and the positive results of formation of students’ critical thinking, which are presented in the conceptual schemes. The possibilities of introduction of the author's technique in to practice of teaching history of Ukrainian liter-ature in higher educational institutions on the basis of electronic media library of presentations “The Writer as a Personality” on the Google-disk and articles on this topic are stipulated and the expediency of publishing the author's manual is substantiated.en_US
dc.publisherPolish journal of scienceen_US
dc.subjectмайбутні вчителі української мови та літературиen_US
dc.subjectінтегроване вивченняen_US
dc.subjectісторико-літературні дисципліниen_US
dc.subjectмультимедійна презентація «Письменник як особистість»en_US
dc.subjectкритичне читанняen_US
dc.subject«тонкі і товсті» запитанняen_US
dc.subjectбортовий журналen_US
dc.subjectграфічні систематизаториen_US
dc.subjectFuture teachers of Ukrainian language and literatureen_US
dc.subjectintegrated studyen_US
dc.subjecthistorical and literary dis-ciplinesen_US
dc.subjectmultimedia presentation “The Writer as a Personality”en_US
dc.subjectcritical readingen_US
dc.subject“thin and thick” questionsen_US
dc.subjectlog keepingen_US
dc.subjectgraphic systematizersen_US
dc.titleЗАСТОСУВАННЯ СТРАТЕГІЙ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У ПРОЦЕСІ ІНТЕГРОВАНОГО ВИВЧЕННЯ ІСТОРИКО-ЛІТЕРАТУРНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІМИ УЧИТЕЛЯМИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИen_US
dc.title.alternativeAPPLICATION OF CRITICAL THINKING STRATEGIES IN THE PROCESS OF INTEGRATED STUDY OF HISTORICAL AND LITERARY DISCIPLINES BY FUTURE TEACHERS OF THE UKRAINIAN LANGUAGE AND LITERATUREen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри української мови та літератури

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020-POLISH-JOURNAL-OF-SCIENCE-№32-2020-VOL.-2-47-51.pdfЗАСТОСУВАННЯ СТРАТЕГІЙ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У ПРОЦЕСІ ІНТЕГРОВАНОГО ВИВЧЕННЯ ІСТОРИКО-ЛІТЕРАТУРНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІМИ УЧИТЕЛЯМИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ575.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.