Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4210
Назва: КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ АНАЛІЗУ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ НА ІНТЕГРАЦІЙНІЙ ОСНОВІ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ
Інші назви: CULTUROLOGICAL CONTEXT FOR THE ANALYSIS OF THE LITERARY WORK OB THE INTEGRATION BASIS FOR TRAINING OF THE FUTURE TEACHERS OF UKRAINIAN LANGUAGE AND LITERATURE
Автори: Овдійчук, Л. М.
Ключові слова: майбутні вчителі української мови та літератури
future teachers of Ukrainian language and literature
інтеграційний принцип
integration principle
культурологічний контекст
аналіз
analysis of the literary work
cultural context
integration-literary criticism competence
Дата публікації: 2021
Видавництво: Інноваційна педагогіка
Бібліографічний опис: Овдійчук Л. М Культурологічний контекст аналізу художнього твору на інтеграційній основі у підготовці майбутніх вчителів української мови і літератури / Л. М. Овдійчук // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 36. - С. 194-199.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано особливості застосування інтеграційного принципу викладання у процесі літературознавчої підготовки майбутніх учителів української мови та літератури. Авторка зумовила важливість включення до варіативної компоненти навчального плану бакалаврів спеціальності «Українська мова і література» ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка С. Дем’янчука» теоретико-літературного курсу «Теорія і практика аналізу художнього твору». У дослідженні визначено теоретико-методичні засади культурологічного контексту аналізу художнього твору на інтеграційній основі під час вивчення означеної дисципліни студентами II курсу спеціальності «Українська мова і література». Дослідниця обґрунтувала педагогічні умови та репрезентувала апробовану методику вивчення художнього твору на засадах інтеграції під час опрацювання теми «Микола Гусовський «Пісня про зубра» через культурологічний контекст. = The article analyzes the peculiarities of usage of the integration principle of teaching in the process of literary criticism training of future teachers of Ukrainian language and literature. The author stipulated importance of inclusion in to the variant component of the curriculum for bachelors of the specialty Ukrainian language and literature of the Private Education Establishment “Academician S. Demianchuk International University of Economics and Humanities” Theoretical and Literary Course “Theory and Practice of the Literary Work Analysis”. The study determines theoretical and methodical principles of the cultural context of the literary work analysis on the integrational basis in the process of studying the determined discipline by the students of the 2nd year of education of the specialty “Ukrainian language and literature”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4210
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи кафедри української мови та літератури

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
42021-2.pdfКУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ АНАЛІЗУ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ НА ІНТЕГРАЦІЙНІЙ ОСНОВІ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ329.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.