Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4210
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОвдійчук, Л. М.-
dc.date.accessioned2023-10-03T13:00:43Z-
dc.date.available2023-10-03T13:00:43Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationОвдійчук Л. М Культурологічний контекст аналізу художнього твору на інтеграційній основі у підготовці майбутніх вчителів української мови і літератури / Л. М. Овдійчук // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 36. - С. 194-199.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4210-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано особливості застосування інтеграційного принципу викладання у процесі літературознавчої підготовки майбутніх учителів української мови та літератури. Авторка зумовила важливість включення до варіативної компоненти навчального плану бакалаврів спеціальності «Українська мова і література» ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка С. Дем’янчука» теоретико-літературного курсу «Теорія і практика аналізу художнього твору». У дослідженні визначено теоретико-методичні засади культурологічного контексту аналізу художнього твору на інтеграційній основі під час вивчення означеної дисципліни студентами II курсу спеціальності «Українська мова і література». Дослідниця обґрунтувала педагогічні умови та репрезентувала апробовану методику вивчення художнього твору на засадах інтеграції під час опрацювання теми «Микола Гусовський «Пісня про зубра» через культурологічний контекст. = The article analyzes the peculiarities of usage of the integration principle of teaching in the process of literary criticism training of future teachers of Ukrainian language and literature. The author stipulated importance of inclusion in to the variant component of the curriculum for bachelors of the specialty Ukrainian language and literature of the Private Education Establishment “Academician S. Demianchuk International University of Economics and Humanities” Theoretical and Literary Course “Theory and Practice of the Literary Work Analysis”. The study determines theoretical and methodical principles of the cultural context of the literary work analysis on the integrational basis in the process of studying the determined discipline by the students of the 2nd year of education of the specialty “Ukrainian language and literature”.en_US
dc.publisherІнноваційна педагогікаen_US
dc.subjectмайбутні вчителі української мови та літературиen_US
dc.subjectfuture teachers of Ukrainian language and literatureen_US
dc.subjectінтеграційний принципen_US
dc.subjectintegration principleen_US
dc.subjectкультурологічний контекстen_US
dc.subjectаналізen_US
dc.subjectanalysis of the literary worken_US
dc.subjectcultural contexten_US
dc.subjectintegration-literary criticism competenceen_US
dc.titleКУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ АНАЛІЗУ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ НА ІНТЕГРАЦІЙНІЙ ОСНОВІ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИen_US
dc.title.alternativeCULTUROLOGICAL CONTEXT FOR THE ANALYSIS OF THE LITERARY WORK OB THE INTEGRATION BASIS FOR TRAINING OF THE FUTURE TEACHERS OF UKRAINIAN LANGUAGE AND LITERATUREen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри української мови та літератури

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
42021-2.pdfКУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ АНАЛІЗУ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ НА ІНТЕГРАЦІЙНІЙ ОСНОВІ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ329.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.