Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/422
Title: РОЗРОБКА ТРИВИМІРНОГО ІГРОВОГО ДОДАТКУ З ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЇ UNITY3D І РЕАЛІЗАЦІЄЮ СКРІПТІВ НА C# ТА JAVA
Authors: Ковтунець Тарас
Keywords: Unity 4.6., технологія, 3D гра, сцена, скріпти, об’єкти, інтерфейс.
Unity 4.6., Technology, 3D game, scene, scripts, objects, interface.
Issue Date: 2015
Publisher: Збірник студентських наукових праць. - № 1 (3). - Частина 2. - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 273 с. - С. 135-140.
Abstract: У статті досліджено технологію, що дає можливість розробити та написати власну 3D гру за допомогою засобів Unity3D 4.6. Обгрунтовано можливість цієї технології взаємодіяти з різними операційними системами. Висвітлено складність в написанні та реалізації власного програмного продукту. Представлено методику створення сцен на основі бази об’єктів. Запропоновано алгоритм написання скріптів, що реалізують логіку взаємодії з обчислювальним ядром системи. // This article deals with investigation of the possibilities of technology that makes it possible to develop and write your own 3D game by means of Unity3D 4.6. The ability of this technology to interact with different operating systems is substantiated. Difficulty in writing and performing own software is shown. Creation of scenes from database objects are presented. Writing scripts that implement the logic of interaction with computational kernel are also given.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/422
ISBN: 978-966-7359-75-1
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2015. № 1 (3).

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Ковтунець .pdf602.13 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.