Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4221
Назва: РОЗВИТОК ОСВІТИ ОБДАРОВАНИХ ШКОЛЯРІВ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ = EDUCATION DEVELOPMENT OF GIFTED SCHOOLCHILDREN IN GREAT BRITAIN
Інші назви: Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук
Автори: Будз, І. Ф.
Budz, I. F.
Ключові слова: обдаровані
талановиті
освіта обдарованих
обдаровані школярі
Велика Британія
освіта обдарованих школярів в Україні
gifted
talented
gifted education
gifted schoolchildren
Great Britain
gifted education in Ukraine
Дата публікації: 2016
Видавництво: Хмельницький
Бібліографічний опис: Будз І. Ф. Розвиток освіти обдарованих школярів у Великій Британії : автореф. дис. на здобуття наук. наук. ступеня кан. пед. наук. : спец. 13.00.01 "Загал. педагогіка та історія педагогіки" / І. Ф. Будз. - Хмельницький, 2016. - 24 с.
Серія/номер: 13.00.01;загальна педагогіка та історія педагогіки
Короткий огляд (реферат): У дисертації наведено теоретичне узагальнення та вирішення важливого й актуального завдання, що полягає у виявленні та розкритті організаційно-педагогічних засад розвитку освіти обдарованих школярів у Великій Британії. Здійснено аналіз стану розробленості наукової проблеми та розкрито концепції обдарованості, наявні у світовій педагогічній науці. Охарактеризовано систему освіти обдарованих школярів у Великій Британії та висвітлено політику британського уряду щодо ідентифікації обдарованості. Виокремлено напрями модернізації освіти обдарованих школярів у Великій Британії. Вивчено стан освіти обдарованих школярів в Україні та розроблено практичні рекомендації щодо врахування практичного досвіду Великої Британії у вітчизняній освітній практиці. The thesis presents theoretical generalization and solving currently important task that consists in determination and disclosure of organizational and pedagogical principles of education development of gifted schoolchildren in Great Britain. The analysis of the theory and practice of children’s giftedness has been carried out and it implies that today scientists continue to work on the concept of giftedness. There are about a hundred definitions of the term «giftedness» which homologate giftedness of a child with his or her early development and mental maturity, creative and intellectual potential. Understanding and interpretation of the concept of «giftedness» is constantly changing because scientists have not agreed on the definition of the specific phenomenon. Content of the concepts «gifted» (those who demonstrate abilities in one (or more) subjects), «talented» (capable in sport, music, art, acting) etc. have been clarified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4221
Розташовується у зібраннях:13.00.01 - Загальна педагогіка та історія педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Budz_aref.pdfРозвиток освіти обдарованих школярів у Великій Британії305.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.