Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4226
Назва: УРОК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Інші назви: UKRAINIAN LESSON IN SPECIALIZED SCHOOL: PROBLEMS AND PROSPECTS
Автори: Груба, Т. Л.
Gruba, T. L.
Ключові слова: lesson
generalization and systematization lesson of learned material
text
pupils of specialized schools
an integrated lesson of professionally oriented text
урок узагальнення й систематизації вивченого
учні профільних класів
текст
урок
інтегрований урок
професійно орієнтований текст
Дата публікації: 2016
Видавництво: Scientific Journal Virtus
Бібліографічний опис: Груба Т. Л. Урок української мови в профільній школі: проблеми та перспективи / Т. Л. Груба // Scientific Journal Virtus. - 2016. - № 10 (December). - С. 89-92.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито проблеми і перспективи організації профільного навчання української мови в старших класах, проаналізовано уроки узагальнення й систематизації вивченого, повторення теми або розділу, подано лінгвометодичний коментар до змістового наповнення уроків, зокрема використання професійно орієнтованого тексту, визначено особливості інтегрованого уроку української мови, запропоновано структуру інтегрованого уроку української мови для профільних класів, дотримання якої уможливить оптимальну інтеграцію української мови з навчальними дисциплінами не лише соціально-гуманітарного, але й природничо-математичного циклу. // The article is devoted to disclose the problems and organization prospects of specialized teaching of Ukrainian language in high school, as well as analyzes the lessons of generalization and systematization of learned material, repetition of a subject or chapter; presents a linguistic and methodological comment concerning the content of lessons, including the usage of professionally oriented text; defines the features of integrated Ukrainian lessons; presents the structure of integrated Ukrainian lessons for specialized schools, compliance with them will enable the optimal integration of Ukrainian language with academic disciplines not only of a social humanitarian but also natural mathematical cycle.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4226
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи кафедри української мови та літератури

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2016-Journal10-89-92.pdfУрок української мови в профільній школі: проблеми та перспективи573.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.