Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4229
Назва: КОМУНІКАТИВНО-ЖАНРОВИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПРОФІЛЬНИХ КЛАСАХ
Автори: Груба, Т. Л.
Ключові слова: комунікативно-жанровий підхід
мовленнєві жанри
профільні класи
комунікативно-жанрові вміння
мовленнєва ситуація
комунікативна стратегія
комунікативна тактика
Дата публікації: 2019
Видавництво: Нова педагогічна думка
Бібліографічний опис: Груба Т. Л. Комунікативно-жанровий підхід до навчання української мови у профільних класах / Т. Л. Груба // Нова педагогічна думка. - 2019. - № 1(97). - С. 80-83.
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу педагогічної та методичної літератури з окресленої проблеми виокремлено комунікативно-жанровий підхід у межах комунікативно-діяльнісного. Визначено методологічні засади та характерологічні особливості комунікативно-жанрового підходу, доведено доцільність уведення його в практику навчання української мови в профільних класах. Запропоновано види мовленнєвих жанрів та шляхи представлення їх у підручниках української мови (профільний рівень).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4229
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи кафедри української мови та літератури

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019-Npd_2019_1_20.pdfКомунікативно-жанровий підхід до навчання української мови у профільних класах960.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.