Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/422
Назва: РОЗРОБКА ТРИВИМІРНОГО ІГРОВОГО ДОДАТКУ З ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЇ UNITY3D І РЕАЛІЗАЦІЄЮ СКРІПТІВ НА C# ТА JAVA
Автори: Ковтунець Тарас
Ключові слова: Unity 4.6., технологія, 3D гра, сцена, скріпти, об’єкти, інтерфейс.
Unity 4.6., Technology, 3D game, scene, scripts, objects, interface.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Збірник студентських наукових праць. - № 1 (3). - Частина 2. - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 273 с. - С. 135-140.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено технологію, що дає можливість розробити та написати власну 3D гру за допомогою засобів Unity3D 4.6. Обгрунтовано можливість цієї технології взаємодіяти з різними операційними системами. Висвітлено складність в написанні та реалізації власного програмного продукту. Представлено методику створення сцен на основі бази об’єктів. Запропоновано алгоритм написання скріптів, що реалізують логіку взаємодії з обчислювальним ядром системи. // This article deals with investigation of the possibilities of technology that makes it possible to develop and write your own 3D game by means of Unity3D 4.6. The ability of this technology to interact with different operating systems is substantiated. Difficulty in writing and performing own software is shown. Creation of scenes from database objects are presented. Writing scripts that implement the logic of interaction with computational kernel are also given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/422
ISBN: 978-966-7359-75-1
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2015. № 1 (3).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студентська стаття - Ковтунець .pdf602.13 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.