Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4230
Назва: | СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (ПРОФІЛЬНИЙ РІВЕНЬ) |
Інші назви: | Current approaches to forming the linguistic personality of students in Ukrainian language lessons (professional level) |
Автори: | Груба, Т. Л. Gruba, T. L. |
Ключові слова: | навчання української мови формування мовної особистості учні профільних класів комунікативно-діяльнісний підхід особистісно-орієнтований підхід комунікативно-когнітивний підхід соціокультурний підхід текстоцентричний підхід професійно-спрямований підхід modern approaches to teaching Ukrainian language formation of linguistic personality of students of specialized schools communicative-activity approach communicativecognitive approach person-oriented approach sociocultural approach text-centric approach professional-oriented approach |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського |
Бібліографічний опис: | Груба Т. Л. Сучасні підходи до формування мовної особистості учнів на уроках української мови (профільний рівень) / Т. Л. Груба // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2019. - № 1 (64). - С. 65-71. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто сучасні підходи до навчання української мови в профільних класах. Підхід до навчання визначено як базисну категорію, яка визначає стратегію навчання мови та вибір методу навчання, що реалізує цю стратегію. За результатами аналізу наукових розвідок українських лінгводидактів представлено сутність, специфіку, критерії класифікації тих підходів, які відповідають меті та новому змісту навчання. У статті докладно проаналізовано сучасні підходи, на які орієнтують чинні програми з української мови, та доведено ефективність їх використання у практиці викладання української мови у старших класах профільного рівня; схарактеризовано комунікативно-діяльнісний, особистісно-орієнтований, комунікативно-когнітивний, соціокультурний, текстоцентричний, професійно- спрямований підходи, їх роль у формуванні мовної особистості учнів профільних класів. // The article deals with modern approaches to teaching Ukrainian language in specialized schools. An approach to learning is defined as a basic category that describes a language learning strategy and a choice of learning method that implements this strategy. According to the results of scientific researches of Ukrainian linguodidacts, the essence, specifics, criteria of classification of those approaches that correspond to the purpose and new content of study are presented. The article analyzes the modern approaches in detail, based on the existing programs in the Ukrainian language, the efficiency of their implementation in Ukrainian teaching practice is proved; their role in forming the linguistic personality of students of specialized schools on Ukrainian language lessons; the communicative-activity, person-oriented, communicative-cognitive, sociocultural, text-centric approaches are defined. According to the author, communicative-activity and person-oriented approaches are the most studied in the Ukrainian methodology, the need for implementation of which is fixed in all normative documents for institutions of secondary education. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4230 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи кафедри української мови та літератури |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2019-Ped-visnyk-64-2019-13.pdf | Сучасні підходи до формування мовної особистості учнів на уроках української мови (профільний рівень) | 230.73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.