Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4234
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Груба, Т. Л. | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-13T08:38:07Z | - |
dc.date.available | 2023-10-13T08:38:07Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Груба Т. Л. Особливості застосування ротаційної моделі змішаного навчання у процесі підготовки майбутніх вчителів української мови та літератури / Т. Л. Груба // Наука та освіта в сучасному суспільстві: актуальні питання та інноваційні дослідження : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Куновіце, Чеська Республіка, 27-28 берез. 2021 р.). - Куновіце : Академія ГУСПОЛ, 2021. - С. 56-62. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4234 | - |
dc.description.abstract | Стрімкий розвиток інформаційних технологій впливають на освітнє середовище, розширюючи можливості суб’єктів освітнього процесу в розв’язанні актуальних педагогічних завдань. У цьому контексті важко переоцінити роль змішаного навчання. Про важливість і доцільність застосування змішаного навчання в освітньому процесі закладів вищої освіти зазначено в працях зарубіжних та українських дослідників С. Березенської, В. Бикова, К. Бугайчука, І. Воротникової, О. Коротун, О. Кривоноса, К. Куна, В. Кухаренка, В. Олійника, Н. Морзе, Дарліна Пейнтера, О. Рафальської, О. Спірина, А. Стрюка, Ю. Триуса, Роджера Шанка та ін. Змішане навчання, стверджують учені, виявилося однією з найпопулярніших технологій сьогодення, тому що дозволяє скористатися гнучкістю і зручністю дистанційного курсу та перевагами традиційного класу. | en_US |
dc.publisher | Куновіце: Академія ГУСПОЛ | en_US |
dc.subject | змішане навчання | en_US |
dc.subject | заклади вищої освіти | en_US |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.subject | самостійне вивчення матеріалу | en_US |
dc.subject | аудиторне інтерактивне заняття | en_US |
dc.subject | неформальне навчання на робочому місці | en_US |
dc.subject | дистанційне навчання | en_US |
dc.subject | ротаційна модель змішаного навчання | en_US |
dc.subject | онлайн-станція | en_US |
dc.subject | ротація за лабораторіями | en_US |
dc.subject | навчання української мови | en_US |
dc.subject | освітня траєкторія | en_US |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ РОТАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Наукові роботи кафедри української мови та літератури |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2021-conf3-56-61.pdf | Особливості застосування ротаційної моделі змішаного навчання у процесі підготовки майбутніх вчителів української мови та літератури | 223.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.