Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4234
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГруба, Т. Л.-
dc.date.accessioned2023-10-13T08:38:07Z-
dc.date.available2023-10-13T08:38:07Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГруба Т. Л. Особливості застосування ротаційної моделі змішаного навчання у процесі підготовки майбутніх вчителів української мови та літератури / Т. Л. Груба // Наука та освіта в сучасному суспільстві: актуальні питання та інноваційні дослідження : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Куновіце, Чеська Республіка, 27-28 берез. 2021 р.). - Куновіце : Академія ГУСПОЛ, 2021. - С. 56-62.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4234-
dc.description.abstractСтрімкий розвиток інформаційних технологій впливають на освітнє середовище, розширюючи можливості суб’єктів освітнього процесу в розв’язанні актуальних педагогічних завдань. У цьому контексті важко переоцінити роль змішаного навчання. Про важливість і доцільність застосування змішаного навчання в освітньому процесі закладів вищої освіти зазначено в працях зарубіжних та українських дослідників С. Березенської, В. Бикова, К. Бугайчука, І. Воротникової, О. Коротун, О. Кривоноса, К. Куна, В. Кухаренка, В. Олійника, Н. Морзе, Дарліна Пейнтера, О. Рафальської, О. Спірина, А. Стрюка, Ю. Триуса, Роджера Шанка та ін. Змішане навчання, стверджують учені, виявилося однією з найпопулярніших технологій сьогодення, тому що дозволяє скористатися гнучкістю і зручністю дистанційного курсу та перевагами традиційного класу.en_US
dc.publisherКуновіце: Академія ГУСПОЛen_US
dc.subjectзмішане навчанняen_US
dc.subjectзаклади вищої освітиen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectсамостійне вивчення матеріалуen_US
dc.subjectаудиторне інтерактивне заняттяen_US
dc.subjectнеформальне навчання на робочому місціen_US
dc.subjectдистанційне навчанняen_US
dc.subjectротаційна модель змішаного навчанняen_US
dc.subjectонлайн-станціяen_US
dc.subjectротація за лабораторіямиen_US
dc.subjectнавчання української мовиen_US
dc.subjectосвітня траєкторіяen_US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ РОТАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри української мови та літератури

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2021-conf3-56-61.pdfОсобливості застосування ротаційної моделі змішаного навчання у процесі підготовки майбутніх вчителів української мови та літератури223.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.