Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4237
Title: МОДЕЛІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ: ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ
Other Titles: колективна монографія
Authors: Груба, Т. Л.
Keywords: змішане навчання
студенти-філологи
освітній простір
інформаційні технології
ідивідуальний план
гнучкий план
модель обертання
підготовка майбутнього філолога
лінгводидактичний аспект
мовознавчий аспект
літературознавчий аспект
Issue Date: 2021
Publisher: Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія»
Citation: Груба Т. Л. Моделі змішаного навчання в системі підготовки студентів-філологів: характеристика та особливості впровадження / Т. Л. Груба // Мовна особистість в освітньому просторі : колективна монографія / за заг. ред. І. Д. Пасічника. - Острог : Видв. Нац. ун-ту "Острозька академія", 2021. - С. 184-196.
Abstract: Постійне збільшення обсягів інформації, стрімкий розвиток інформаційних технологій детермінує модернізацію освітнього простору, розширення можливостей здобувачів вищої освіти в розв’язанні актуальних педагогічних завдань. У зв’язку з пандемією та карантинними заходами, що спричинили масове введення дистанційного навчання, загострилася потреба вивчення особливостей і дидактико-розвивального потенціалу змішаного навчання загалом, у процесі фахової підготовки студентів-філологів зокрема.
URI: DOI 10.25264/978-617-8041-02-1
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4237
ISBN: 978-617-8041-02-1
Appears in Collections:Наукові видання кафедри української мови та літератури

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2021-Монографія_Мовна особистість_Острог-184-196.pdfМоделі змішаного навчання в системі підготовки студентів-філологів: характеристика та особливості впровадження369.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.