Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4238
Title: | КОМПЕТЕНТНІСНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ КОМУНІКАТИВНО ЗНАЧУЩИХ МОВЛЕННЄВИХ ЖАНРІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СТАРШИХ КЛАСАХ |
Authors: | Груба, Т. Л. |
Keywords: | компетентнісні засади мовлленєві жанри уроки української мови старші класи комунікативно-жанрові уміння сучасні українські лінгводидакти теорія мовленнєвих жанрів лінгводидактичний підхід аналітичний огляд предметна компетентність учня ключові компетентності учня мовленнєве самовдосконалення |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Суми: Видавництво СумДПУ імені А. Макаренка |
Citation: | Груба Т. Л. Компетентнісні засади вивчення комунікативно значущих мовленнєвих жанрів на уроках української мови в старших класах / Т. Л. Груба // Академічна культура дослідника в освітньому просторі: європейський та національний досвід : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 12-13 трав. 2022 р.) / за ред. О. М. Семеног. – Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. Макаренка, 2022. - С. 137-140. |
Abstract: | Реформування системи освіти в Україні, упровадження нових підходів до навчання, затвердження Державних стандартів, поява Концепції «Нова українська школа» змінюють результати навчання, орієнтують вчителів на формування ключових і предметних компетентностей. Так, на запровадження компетентнісного підходу націлює Концепція Нової української школи, в якій зазначається, що «знання та вміння, взаємопов’язані з ціннісними орієнтирами учня, формують його життєві компетентності, потрібні для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці» |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4238 |
Appears in Collections: | Наукові роботи кафедри української мови та літератури |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2022-Збірник Академічна Культура 2022 (3)-137-140.pdf | Компетентнісні засади вивчення комунікативно значущих мовленнєвих жанрів на уроках української мови в старших класах | 468.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.