Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4238
Title: КОМПЕТЕНТНІСНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ КОМУНІКАТИВНО ЗНАЧУЩИХ МОВЛЕННЄВИХ ЖАНРІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СТАРШИХ КЛАСАХ
Authors: Груба, Т. Л.
Keywords: компетентнісні засади
мовлленєві жанри
уроки української мови
старші класи
комунікативно-жанрові уміння
сучасні українські лінгводидакти
теорія мовленнєвих жанрів
лінгводидактичний підхід
аналітичний огляд
предметна компетентність учня
ключові компетентності учня
мовленнєве самовдосконалення
Issue Date: 2022
Publisher: Суми: Видавництво СумДПУ імені А. Макаренка
Citation: Груба Т. Л. Компетентнісні засади вивчення комунікативно значущих мовленнєвих жанрів на уроках української мови в старших класах / Т. Л. Груба // Академічна культура дослідника в освітньому просторі: європейський та національний досвід : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 12-13 трав. 2022 р.) / за ред. О. М. Семеног. – Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. Макаренка, 2022. - С. 137-140.
Abstract: Реформування системи освіти в Україні, упровадження нових підходів до навчання, затвердження Державних стандартів, поява Концепції «Нова українська школа» змінюють результати навчання, орієнтують вчителів на формування ключових і предметних компетентностей. Так, на запровадження компетентнісного підходу націлює Концепція Нової української школи, в якій зазначається, що «знання та вміння, взаємопов’язані з ціннісними орієнтирами учня, формують його життєві компетентності, потрібні для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці»
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4238
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри української мови та літератури

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2022-Збірник Академічна Культура 2022 (3)-137-140.pdfКомпетентнісні засади вивчення комунікативно значущих мовленнєвих жанрів на уроках української мови в старших класах468.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.