Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4259
Назва: ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ І ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»
Інші назви: частина монографії
Автори: Хом’як, О. А.
Ключові слова: початкова школа
початкова освіта
розвиток індивідуальних здібностей
молодші школярі
Нова українська школа
ключові компетентності
предметні компетентності
інноваційні технології
інтегрований курс «Я досліджую світ»
інформаційно-цифрова компетентність
навчання впродовж життя
Державний стандарт початкової загальної освіти
інноваційне навчання
критичне мислення
Метью Ліпман
кооперативне навчання
метод ПРЕС
інфокарусель
чарівний мішечок
інноваційна педагогіка
Дата публікації: 2023
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Хом’як О. А. Формування ключових і предметних компетентностей молодших школярів засобами інноваційних технологій навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» / О. А. Хом’як // Технології організаційно-управлінської та освітньої діяльності в початкових класах Нової української школи в умовах інтеграції України до Європейського Союзу : монографія / за заг. ред. О. О. Красовської. - Рівне : О. Зень, 2023. - С. 287-323.
Серія/номер: 013;Початкова освіта
Короткий огляд (реферат): Сучасна початкова освіта повинна бути спрямована на розвиток індивідуальних здібностей та життєвих компетентностей молодших школярів, які дозволять їм в майбутньому швидко пристосуватися до умов мінливого світу і забезпечать реалізацію особистісних та освітніх потреб. Формування ключових компетентностей учнів є особливістю Нової української школи (НУШ), яка, на відміну від традиційної, не акцентує увагу педагогів на формуванні лише предметних. Досягти запланованого можливо шляхом впровадження в освітній процес інноваційних систем навчання, технологій на засадах компетентнісного та діяльнісного підходів. Особливість цих підходів зумовлена формуванням у здобувачів освіти не знань, як кінцевого результату, а умінь перетворювати та застосовувати отримані знання в практичній сфері, адекватно діяти в різних життєвих ситуаціях, відчувати власну відповідальність за власні дії та їх наслідки, демонструвати різноманітні підходи до вирішення проблем, навчатися упродовж життя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4259
ISBN: 978-617-601-440-9
Розташовується у зібраннях:Наукові видання кафедри теорії та методики початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_merged1.pdfФормування ключових і предметних компетентностей молодших школярів засобами інноваційних технологій навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ»4.78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.