Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4261
Назва: ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ
Інші назви: Квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня вищої освiти «магістр»
Автори: Петрик, К. А.
Ключові слова: дистанційні технології в навчанні
дистанційна освіта
пандемія
російсько-українська війна
дистанційне навчання
навчальний процес
комп’ютерні технології
дистанційні технології у викладанні географії
уроки географії
дистанційні уроки з географії
Дата публікації: 2023
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Петрик К. А. Використання технологій дистаційного навчання на уроках географії / К. А. Петрик ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука»; Ф-т географії, іст. та туризму, Каф. географії і туризму. - Рівне, 2023. - 100 с.
Серія/номер: 014.07;Середня освіта (Географія)
Короткий огляд (реферат): Необхідність у застосуванні дистанційної освіти на сучасному етапі розвитку була спочатку продиктована пандемією, а на сьогоднішній день – жорстокою російсько-українською війною. Запровaдження карaнтинy змінило життя кожного з нас та особливо вплинуло на заклади освіти, змусивши пристосовуватись до нових умов надання освітніх послуг. Та все ж, питання дистанційного навчання в умовах пандемії COVID-19 залишається, як ніколи, актуальним. Так, зокрема, як зазначають українські науковці Іван Прокопенко і Світлана Бережна, COVID-19 заохочує заклади загальної середньої та вищої освіти в Україні здійснювати інноваційні рішення за порівняно короткий проміжок часу та запроваджувати дистанційне навчання з використанням різних веб-серверів, платформ, ресурсів та соціальних мереж. На сучасному етапі розвитку суспільства можна говорити про невпинну інтенсифікацію впровадження засобів інформаційно-комунікативних технологій у сфері інформатизації в усі сфери людської діяльності. Також високі темпи розвитку технічних засобів навчання та варіативність програмного забезпечення, в свою чергу, є не менш вагомими компонентами модернізації навчального процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4261
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота _Петрик К.А..pdfВикористання технологій дистаційного навчання на уроках географії3.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.