Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4282
Title: ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Other Titles: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року)
Authors: Романюк, І. В.
Міськова, Н. М.
Keywords: ігрові технології
уроки математики
початкова школа
Нова українська школа
математичні ігрові технології
Issue Date: 2023
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Романюк І. В. Використання ігрових технологій на уроках математики у початкових класах в умовах реалізації концепції Нової української школи / І. В. Романюк // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 242-245.
Abstract: Введення ігрових технологій в Нову українську школу є одним із способів покращення якості навчання та розвитку учнів. Використання ігор у навчальному процесі допомагає зробити його цікавішим, змінює підхід до навчання, активізує пізнавальну діяльність учнів. А використання ігрових технологій на уроках математики у початкових класах є одним із способів реалізації концепції Нової української школи. Це підхід, який дозволяє залучити учнів до активної пізнавальної діяльності, розвивати їх творчі здібності та критичне мислення.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4282
Appears in Collections:ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА I

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_1-243-246.pdfВикористання ігрових технологій на уроках математики у початкових класах в умовах реалізації концепції Нової української школи567.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.