Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4288
Title: ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Other Titles: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року)
Authors: Пересоляк, Т. І.
Хом’як, О. А.
Keywords: компетентності молодших школярів
початкова освіта
компетентність вільного володіння державною мовою
Нова українська школа
соціальні компетентності
Issue Date: 2023
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Пересоляк Т. І. Шляхи формування ключових компетентностей молодших школярів / Т. І. Пересоляк, О. А. Хом’як // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 226-228.
Abstract: Упровадження компетентнісного підходу обумовлено загальноєвропейською і світовою тенденцією інтеграції і глобалізації; необхідністю гармонізації європейської системи освіти; зміною освітньої парадигми, що відбувається останніми десятиліттями. Завдання реалізації компетентнісного підходу відображені у нормативних документах про освіту: Державному стандарті базової початкової загальної освіти (2018), Концепції «Нова українська школа», Типових освітніх програмах за редакцією О. Савченко і Р. Шияна, розроблених на засадах компетентнісного підходу.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4288
Appears in Collections:ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА I

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_1-227-229.pdfШляхи формування ключових компетентностей молодших школярів560.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.