Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/429
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлексюк Вадим-
dc.date.accessioned2018-04-24T12:39:33Z-
dc.date.available2018-04-24T12:39:33Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/429-
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості ігрової індустрії та процес створення конкурентно спроможної гри, яка створена у вигляді 3D Survival horror з допомогою ігрового рушія Unity 3D. Охарактеризовано найпопулярніші комп'ютерні ігри останнього року. Проаналізовано основні технології, які використовуються при створенні ігор, і представлено результати їх порівняльного аналізу. // This article describes the features of the gaming industry and the creation process of competitive game, created as a 3D Survival horror using Unity 3D game engine. The article discusses the most popular computer games of the last year. The basic technology used in the creation of games, and the results of their comparative is analyzed.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 1 (3). - Частина 2. - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 273 с. - С. 189-194.en_US
dc.subjectКомп’ютерна гра, 3D гра, гра - Survival horror, Unity 3D.en_US
dc.subjectComputer game, 3D game, the game - Survival horror, Unity 3D.en_US
dc.titleСТВОРЕННЯ АЛГОРИТМІВ ВЗАЄМОДІЇ ОБ’ЄКТІВ У КОМП’ЮТЕРНІЙ ГРІ НА ПРИКЛАДІ РУШІЯ UNITY 3Den_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2015. № 1 (3).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студентська стаття - Олексюк.pdf582.67 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.