Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4307
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаринич, А. О.-
dc.contributor.authorХом’як, О. А.-
dc.date.accessioned2023-10-30T14:04:46Z-
dc.date.available2023-10-30T14:04:46Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМаринич А. О. Реалізація принципу наочності у навчанні дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі Нової української школи / А. О. Маринич, О. А. Хом’як // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 175-177.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4307-
dc.description.abstractУ сучасній педагогічній науці все більша увага приділяється оптимальному поєднанню найрізноманітніших організаційних форм і засобів навчання, які дозволяють більш ефективно вирішувати освітні завдання, максимально враховуючи зміст досліджуваних курсів, вікові особливості учнів, розумне поєднання раціонального та емоційного у викладанні та навчанні. Соціальні запити, що пред'являються сьогодні в початковій школі, диктують вчителю пошуку нових форм навчання. Однією з таких актуальних проблем і є потреба використання засобів наочності, які б всебічно розвивали учнів початкових класів, а особливо з особливими освітніми потребами.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectпринцип наочностіen_US
dc.subjectнавчання дітейen_US
dc.subjectмолодшій шкільний вікen_US
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиen_US
dc.subjectінклюзивне середовищеen_US
dc.subjectНУШen_US
dc.subjectНова українська школаen_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.subjectінклюзивний класen_US
dc.subjectінклюзивна освітаen_US
dc.subjectінклюзивна школаen_US
dc.subjectінклюзивне вихованняen_US
dc.titleРЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПУ НАОЧНОСТІ У НАВЧАННІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА I

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_1-176-178.pdfРеалізація принципу наочності у навчанні дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі Нової української школи562.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.