Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4312
Title: ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ПРОВЕДЕННЯ ІНТЕГРОВАНИХ УРОКІВ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ
Other Titles: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року)
Authors: Левицька, К. П.
Пріма, Р. М.
Keywords: підготовка майбутнього вчителя
початкова школа
інтегрований урок
професійна діяльність
Державний стандарт професійної освіти
«загальнопрофесійна підготовка
Issue Date: 2023
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Левицька К. П. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до проведення інтегрованих уроків: теоретичні аспекти / К. П. Левицька, Р. М. Пріма // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 160-163.
Abstract: Аналіз наукового досвіду доводить, що в педагогіці накопичено досить великий теоретичний і практичний матеріал з проблем професійної підготовки педагога, формування його готовності до професійної діяльності. У численних дослідженнях сформульовано поняття «підготовка» та «готовність до професійної діяльності», визначено структуру і зміст цих понять, виявлено параметри й умови, що впливають на ефективність підготовки, динаміку, тривалість і стійкість готовності (О.Абдулліна, Н.Болдирева, Т. Ільїна, Л.Кондрашова, В.Сластьонін та ін.).
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4312
Appears in Collections:ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА I

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_1-161-164.pdfПідготовка майбутнього вчителя початкової школи до проведення інтегрованих уроків: теоретичні аспекти567.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.