Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4316
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКсінчук, В. Ю.-
dc.contributor.authorХом’як, О. А.-
dc.date.accessioned2023-10-31T10:45:40Z-
dc.date.available2023-10-31T10:45:40Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКсінчук В. Ю. Технології впровадження особистісно-орієнтованого підходу до організації навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами в початковій школі / В. Ю. Ксінчук, О. А. Хом’як // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 150-152.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4316-
dc.description.abstractСучасні тенденції розвитку Нової української школи характеризуються переходом від традиційної моделі навчання до розвивальної конструктивної моделі, орієнтованої на результат. Актуальним питанням сьогодення є створення сприятливих умов для особистісного становлення й творчої самореалізації кожної дитини, формування її життєвої компетентності, а особливо дітей з особливими освітніми потребами. Саме тому впровадження технологій особистісно-орієнтованого підходу значно розширює можливості гармонійного розвитку дітей з особливими освітніми потребами в освітньому середовищі Нової української школи.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectНова українська школаen_US
dc.subjectорганізація навчанняen_US
dc.subjectінклюзіяen_US
dc.subjectінклюзивне освітнє середовищеen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиen_US
dc.subjectтворча самореалізація дитиниen_US
dc.subjectпедагогічна технологіяen_US
dc.subjectособистісно-орієнтований підхід до організації навчанняen_US
dc.subjectтехнологія розвиваючого навчанняen_US
dc.subjectрозвивальне навчанняen_US
dc.subjectтехнологія різнорівневого навчанняen_US
dc.subjectтехнології музичного впливуen_US
dc.subjectтехнологія організації розвивального середовищаen_US
dc.subjectтехнологія моніторингу індивідуальних досягненьen_US
dc.subjectдіти початкових класівen_US
dc.titleТЕХНОЛОГІЇ ВПРОВАДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА I

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_1-151-153.pdfТехнології впровадження особистісно-орієнтованого підходу до організації навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами в початковій школі560.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.