Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4323
Назва: ВИКОРИСТАННЯ МНЕМОТЕХНІКИ, ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Інші назви: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року)
Автори: Пагута, Т. І.
Кисіль, У. М.
Ключові слова: мнемотехніка
розвиток мовленнєвої активності дітей
дошкільна освіта
Базовий компонент дошкільної освіти
розвиток усного описового мовлення
розвиток мнемічних процесів
мнемотехніки для дітей дошкільного віку
Дата публікації: 2023
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Пагута Т. І. Використання мнемотехніки, як засобу розвитку мовленнєвої активності дітей у закладі дошкільної освіти / Т. І. Пагута, У. М. Кисіль // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 132-134.
Короткий огляд (реферат): Затвердження Базового компонента дошкільної освіти висуває нові вимоги до дошкільної освітньої ланки. Незалежною українською державою у світлі вимог Стандарту задекларовано, що розвиток мовлення можна розглядати як процес поступового освоєння дитиною рідної мови та вміння зробити її засобом спілкування та пізнання. Теоретичний аналіз наукового доробку A. Аніщук, В. Бенери, A. Богуш, Н. Гавриш, Л. Калмикової, О. Кисельової, Ю. Корсун, С. Кость, К. Крутій, I. Лапшиної, В. Литвиненко, Н. Маліновської та ін. показав, що мовлення – це форма існування свідомості, що є і універсальним засобом спілкування, і суспільною формою відображення дійсності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4323
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА I

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_1-133-135.pdfВикористання мнемотехніки, як засобу розвитку мовленнєвої активності дітей у закладі дошкільної освіти561.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.