Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4349
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Беззубко, Б. І. | - |
dc.contributor.author | Величко, М. А. | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-01T08:18:50Z | - |
dc.date.available | 2023-11-01T08:18:50Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Беззубко Б. І. Особливості застосування методів активного навчання в навчальному процесі / Б. І. Беззубко // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 67-70. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4349 | - |
dc.description.abstract | Освіта є ключовим елементом сучасного суспільства, адже вона формує знання, навички та компетенції, необхідні для розвитку і професійного зростання. Проте, традиційні методи навчання, які засновані на пасивному прийомі інформації, все менше відповідають вимогам сучасного освітнього середовища. Саме тому виникає необхідність у впровадженні нових підходів, серед яких важливе місце займає активне навчання. Активне навчання – це підхід, в якому здобувачі освіти стають активними учасниками освітнього процесу, самостійно здобувають знання та розвивають власні навички. Воно передбачає залучення здобувачів освіти до активних форм співпраці, взаємодії та самостійної роботи над завданнями. Основна ідея активного навчання полягає у тому, що студенти не просто отримують інформацію, але й активно займаються її обробкою, аналізом та застосуванням у різних ситуаціях. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | активне навчання | en_US |
dc.subject | навчальний процес | en_US |
dc.subject | традиційні методи навчання | en_US |
dc.subject | групові проєкти | en_US |
dc.subject | дискусії | en_US |
dc.subject | рольові ігри | en_US |
dc.subject | практичні завдання | en_US |
dc.subject | лабораторні роботи | en_US |
dc.subject | інтерактивні засоби навчання | en_US |
dc.subject | комунікаційні навички | en_US |
dc.subject | критичне мислення | en_US |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА I |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_1-68-71.pdf | Особливості застосування методів активного навчання в навчальному процесі | 579.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.