Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4356
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПріма, Д. А.-
dc.contributor.authorГогой, Т. Д.-
dc.date.accessioned2023-11-01T09:33:20Z-
dc.date.available2023-11-01T09:33:20Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПріма Д. А. Креативність особистості: наукові підходи до трактування змісту поняття / Д. А. Пріма, Т. Д. Гогой // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 51-54.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4356-
dc.description.abstractУ нормативно-правових документах (Національній доктрині розвитку освіти України у ХХІ столітті, концепції Нової української школи) акцентується на тому, що пріоритетом держави є виховання такої особистості, яка усвідомлювала б свою належність до народу, власне – до українського народу, до європейської цивілізації в її теперішності і перспективності, зорієнтованої на соціокультурну динаміку, підготовку громадян до життя і праці в сучасному динамічно змінному світі. Головною метою української освіти визначено створення сприятливих умов для розвитку особистості, творчої самоpеалiзацiї кожної дитини. У зв‘язку з цим змінюються й функції вчителя, його діяльність спрямовується на створення умов для саморозвитку суб‘єктів учіння, формування й розвитку потреб та здібностей учасників освітнього процесу. Актуальною залишається проблема такої підготовки майбутнього вчителя, яка дозволила б йому з найменшими витратами часу і зусиль виховати кваліфікованого фахівця, здатного до творчої й результативної професійної діяльності.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectНова українська школаen_US
dc.subjectпедагогічна творчістьen_US
dc.subjectcreatioen_US
dc.subjectcreativityen_US
dc.subjectтворчий потенціалen_US
dc.subjectтворчі здібностіen_US
dc.subjectінтелектуальна активністьen_US
dc.subjectкреативністьen_US
dc.titleКРЕАТИВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ: НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ТРАКТУВАННЯ ЗМІСТУ ПОНЯТТЯen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА I

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_1-52-55.pdfКреативність особистості: наукові підходи до трактування змісту поняття568.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.